2016. november 15., kedd

Irány a szemetes!

Sziasztok!

Direkt nem ,,elfogytak" lesz a bejegyzés címe, ugyanis van olyan termék ami nemhogy nem fogyott el de majdnem tele kerül a kukába (jobb esetben rokonhoz/baráthoz), annyira csapnivaló volt a számomra.

Alapvetően hasznosnak tartom ezeket a kis szösszeneteket, hiszen ilyenkor már biztosan tudunk véleményt mondani egy-egy elhasznált dologról.

Catrice Camouflage korrektor: még a nagy őrülete idején szereztem be, egyszer újra is vettem de az öcsém nagyobb hasznát vette. Nekem nagyon látszott az arcomon, nem is tudtam szépen eldolgozni, eltömítette a pórusaimat...azóta klasszisokkal jobbat is találtam.

Alverde testápoló: valami régi karácsonyi fügés ajándécsomag része volt, nem szerettem. Alig hidratált, émelyítő volt az illata, nehezen szívódott be. Már nem is lehet kapni.

CD Vízililiomos golyós dezodor: sajnos nagyon hajlamos vagyok az erős izzadásra így aztán megemelem a kalapom, ha valamelyik deo beválik. Ennek érdekes módon a pumpás változata nagy kedvencem, de gyorsan fogy ezért vettem meg ezt. Nem kellett volna, alkoholos és pár óra után eltűnik a hatása. Lepasszolom anyukámnak.

ISANA pumpás dezodor: ez is egy mindenmentes akármi, el lehet fújkálni de habzik (?) és semmi hatása. Nem venném újra.

DM kontaktlencse folyadék: az egyik legkiválóbb termék ár-érték arányban szerintem, olcsó, könnyen beszerezhető, sokáig tart. Mindenképpen megéri kipróbálni. Simán újravenném.

Schauma baba sampon: tudjátok, hogy a kedvenc arclemosóm. Csak annak használom, remekül szuperál és mindenmentes.

Oriflame barackos arcradír: nem rossz kis fizikai radír de mióta hámlasztok nincs rá szükségem. Egyébként kellemes volt az illata, jól radírozott, ha valaki ezt a fajta hámlasztást kedveli, bátran próbálkozzon meg vele.

Kallos hajspray: olyan bitang régi ez a flakon, talán lehet még kapni...a benne lévő terméket utáltam, alkoholos volt, szárított, semmit nem használt, ki is öntöttem.

Cosrx AHA/BHA tonik: ez egy nagyon kellemes kis koreai tonik, az első dolog volt a márkától amit beszereztem, bátran ajánlom mindenkinek, szépen előkészíti a bőrt és lassan is fogy. Ha nem kísérletezgetnék, újravenném.

Innisfree Sun Block mattító fényvédő: imádom, a kedvencem, fizikai fényvédő ami mattító primerként is jól szuperál és mivel tele van cink-oxiddal szépen csökkenti a gyulladást. Már újra is vettem.

Dove stift: hát ez is utálatos, nem vált be. Nem fogom újravenni az biztos.

My Hsin-Ni arbutinos fátyolmaszk: a képen kettőt tettem el de már többet is elhasználtam. Imádom a márkát, Herbáriában kb 500 Ft és csodát tesz a problémás bőrrel. A felesleget mindig esszenciaként steril üvegben használom fel. Bármikor újravenném és fogom is.

Avon rúzsceruza: szintén régi, szerintem már kapni se lehet. Elvoltam vele de megavasodott. Azóta egyébként se vennék semmit az Avontól az állatkísérletek miatt.

Ezüstkolloid: igazi háztartási csodaszer, gyulladásra, árpára, belsőleg, mindenhogy. Már van is utánpótlás.

Adidas dezodor: ez a legújabb változat, ez pl. pont működött, de gyorsan fogy és hát fújós, nem túl környezetbarát. Magamnak nem venném újra de ajándékba elfogadnám. Aki nagyon izzadós annak bátran ajánlom.

Catrice Liquid Camouflage korrektor: fenti társával ellentétben ez bitang világos, remekül fed, könnyen eldolgozható és tartós. Nagy kedvenc, már újra is vettem.

Schabens Totes Meer arckrém: a legkedvencebb krémem, szuper a pattis bőrre, hihetetlen jól mattít és táplál, nem irritál, mindig újraveszem

Gyógyszertári kaolin: vagyis fehér agyag, minden pakolásomnak ez az alapja szinte. Olcsó, könnyen beszerezhető, kiválóan ápol és mattít. Szeretem.

Ennyi lett volna mára, köszönöm, hogy elolvastátok!

Legyen szép napotok, sok puszi :)

Tami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése