2016. november 13., vasárnap

Napsugarak

Sziasztok!

Ahogy ígértem, lesznek viccesebb bejegyzések is, pl. a mai. Olyan szörnyű szeles, hideg időjárás van, hogy úgy döntöttem megírom Nektek mára ezt a kis szösszenetet amely a páromnak köszönhetően remélhetőleg visz némi napsütést ebbe a borongós vasárnapba. Jó szórakozást!

Befejezem a reggelire szánt kakaó és csoki elfogyasztását.
Én: Hát megvolt a reggeli cukoradagom is.
Dávid: Igen? Ez semmi ahhoz képest amikor majd rád mosolygok.

Rám ugrik a 80+ kilójával.
D: Most körbezártalak a szeretetemmel!
É: EEAARRGHHH

Dávid ül a gép előtt:
- Eh-nyeh.
É: ?
D: Intelfelencia alakult ki te latol.

Én: Hol a szemüvegem?? Láttad?
D: Nem. Tudod, hova raktad?
É: szerinted akkor keresném?
D: *sóhajt* expedíció indul.

Megpuszilja a hasam.
É: VÁÁÁ!!
D: Mi az? Fájt? Ja igen, mindig elfelejtem, hogy az orrom hamarabb odaér mint én.

D: Te vagy a legszebb hercegnő.
É: Cuki vagy.
D: Nem, én Dávid vagyok, örvendek.

D: Tudom mit szeretsz bennem. A mázas hangom és a mézes mosolyom.

Édesanyám szülinapja.
É: Na mégse viszem vacsorázni, megkért, hogy a körmét csináljam meg.
D: Te kis kozmetikus.
É: Manikűrös, szívem, manikűrös...

Hajnali ébredés.
É: Olyan vagy mint egy kínai.
D: Vicces, hogy én is pont erre gondoltam, szóval két kisadag lesz té...
É: Elmész a ***ba.

Nos, szerintem egyelőre elég ennyi, remélem fog egy kis mosolyt csalni az arcotokra.

Legyen szép napotok!

Sok puszi, Tami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése