2016. december 3., szombat

Kedvenc márkáim: Secret Key

Sziasztok!

Sajnos ahogy jön a vizsgaidőszak és sötétedik egyre kevesebb idő jut a blogra, ennek fényében változó időközönként fog kikerülni új bejegyzés.

Viszonylag kevés terméket használok, nem szeretek halmozni, mindig nagyon utánajárok valaminek ha vásárlás előtt járok. Így találtam rá az ázsiai Secret Key márkára. Az elsők között hozták be a csiganyálas termékeiket, amik hatalmas népszerűségnek örvendenek a jó ár-érték arány miatt.


Secret Key BB krém:

A márkának két BB kréme is van, nekem ez az eddigi all time kedvencem. Nagyon világos, könnyen eldolgozható, kellemes bőrfényt ad. kiegyenlíti a bőrfelszínt és a pórusokat. A piros foltokkal sokat nem tud kezdeni de erre való a korrektor. Nem mellesleg a 30 ml kerül kb 1500 forintba az ebayen. Szerintem minden bőrtípuson működhet, fényvédő ugyan nincs benne de minden nap teszek fel úgyis.
 A képen bal oldalon látható a színe, neutrál enyhén rózsaszínes. Egyébként amit a legjobban szeretek benne, hogy kézzel eldolgozva egyszerűen nem látszik. Se a kis pihéken, sem pedig máshol.

Secret Key szérum:

Ez a krém esszenciaként van feltüntetve a képen jobb oldalon látjátok. Víztiszta, enyhén illatos aminek elrettentő tulajdonsága lehet egyesek számára, hogy igazi nyálkás, nyúlós állaga van a magas csiganyál tartalmának köszönhetően. 2 pumpányit szoktam eloszlatni az arcomon este mindig, mostanában reggel is, kvázi szérumként. Amiatt szeretem a legjobban, hogy hihetetlen jól pótolja a vízhiányt. 60 ml pumpás, higiénikus kiszerelésben, nagyon lassan fogy. Ebayről rendelve kb 2500 Ft ami minden csak nem sok egy szép INCI-vel rendelkező csigás cuccért.

Secret Key toner: a végére hagytam a tonikot, amely életem egyik nagy tévedésének indult. Azt hittem, hogy nincs benne alkohol, rossz volt az összetevőlista amit feltöltöttek én pedig ez alapján és a jó vélemények hatására szépen rá is cuppantam. Először még csak használni se akartam de végül adtam egy esélyt. Nem is bántam meg. Hatalmas kiszerelésű a benne lévő folyadék víztiszta, enyhén géles, sűrűbb mint egy átlag toner. Ennek köszönhetően remekül hidratál, pótolja a vízhiányt és hihetetlen lassan fogy, 2-3 csepp bőven elég reggel-este. Nagyon megszerettem de ez az egyetlen amit nem fogok újravenni az alkohol miatt. Kb 2500 Ft ez is de eszméletlen kiadós.

Összességében mint látjátok kiváló márka, pénztárcabarát áron, abszolút tudom ajánlani a 20-as években járó hölgyeknek de akár más korosztály számára is jó kis kiegészítés lehet.

A végére itt egy fotó amin láthatjátok a csomagolásukat, nekem nagyon tetszik.

 Legyen szép napotok!

Puszi, Tami






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése